Постачальникам






ЯК СТАТИ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ? 

КРОК 1. ВИБІР ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА

Оберіть один із авторизованих електронних майданчиків.

Перелік усіх майданчиків за посиланням.


КРОК 2. РЕЄСТРАЦІЯ В СИСТЕМІ PROZORRO

Зареєструйтесь у системі Prozorro через обраний вами майданчик.


КРОК 3. КВАЛІФІКАЦІЯ ДО КАТАЛОГУ

Подайте заявку на кваліфікацію до оголошення про відбір постачальників у категорію товарів, яку ви плануєте продавати на державному маркетплейсі. Таку заявку можна подати через кабінет постачальника на одному з авторизованих електронних майданчиків

Для того, щоб успішно пройти кваліфікацію, потрібно підтвердити досвід постачання товарів з тієї категорії, до якої ваша організація подає заявку. Кількість накладних/договорів/чеків, які потрібні для підтвердження досвіду встановлює ЦЗО - адміністратор каталогу в оголошенні про кваліфікацію.

Протягом 10 робочих днів після оприлюднення заявки учасником відбору, ЦЗО має розглянути її та оприлюднити результати кваліфікації. 

КРОК 4. ПОШУК ТЕНДЕРІВ

Знайдіть тендер, що вас цікавить, на веб-порталі https://prozorro.gov.ua або на будь-якому авторизованому майданчику.
Ви можете налаштувати підписку в особистому кабінеті на майданчику на тендери, що відповідають Вашим критеріям.

Скористайтеся модулем аналітики bi.prozorro для пошуку та аналізу тендерів.


КРОК 5. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

Додайте товар з відповідними технічними характеристиками заявленими у запиті ціни пропозиції замовником та вкажіть ціну, наклавши УЕП/КЕП на свою пропозицію.


КРОК 6. ОПЛАТА 

З переможця відбору, з яким замовник уклав договір, справляється плата. Розмір плати залежить від вартості закупівлі та визначається оператором електронного майданчика.



КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА

ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ

Відповідно до вимог пп. 5 п. 23 Постанови Кабміну від 14 вересня 2020 р. № 822 (із змінами) «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» Адміністратор установлює кваліфікаційні вимоги до учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Для доведення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на постачання аналогічного товару Учасник може обрати один з трьох варіантів підтвердження, деякі з яких передбачають надання Довідки.

Передбачені наступні варіанти підтвердження досвіду постачання:

Варіант 1

Учасник, шляхом заповнення поля «Погоджуюсь з усіма умовами передбаченими Оголошенням та додатками до нього, підтверджую достовірність наданих даних та наявність повноважень, необхідних для виконання умов Оголошення», повідомляє, що він має 3 виконані/активні/розірвані договори за якими здійснювалось постачання аналогічних товарів, за результатами закупівель через електронну систему закупівель prozorro.gov.ua

Варіант 2

Учасник надає Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару, із обов'язковим зазначенням номерів видаткових накладних та дат постачання товарів за останні 3 календарні роки включно з роком подачі заявки 

наприклад: якщо подаєте заявку 01.01.2023, то накладні мають бути за 2023 та/або 2022 та/або 2021 роки. 

До Довідки обов’язково додаються вказані в довідці копії 10 (десяти) видаткових накладних з відмітками сторін (підписи та відбитки печаток (у разі використання), які підтверджують факт постачання товарів Учасником за останні 3 календарні роки включно з роком подачі заявки.

Варіант 3

Учасник надає Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару, із обов'язковим зазначенням номерів податкових накладних та дат постачання товарів за останні 3 календарні роки включно з роком подачі заявки.

наприклад: якщо подаєте заявку 01.01.2023, то накладні мають бути за 2023 та/або 2022 та/або 2021 роки. 

До довідки обов’язково додаються вказані в довідці копії 10 (десяти) податкових накладних з квитанціями (№2), які підтверджують факт постачання товарів Учасником за останні 3 календарні роки включно з роком подачі заявки або ж з квитанцією №1 та відмітками «Зареєстровано в ЄРПН» (в накладній) та «Документ прийнято» в квитанції №1.

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА

ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ

Відповідно до вимог пп. 5 п. 23 Постанови Кабміну від 14 вересня 2020 р. № 822 (із змінами) «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» Адміністратор установлює кваліфікаційну вимогу до учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Підтвердження досвіду постачання товарів з тієї категорії.

НАДАННЯ ВИТЯГУ ПРО НЕСУДИМІСТЬ

Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”

НАЯВНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЙ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ

Інформація про ліцензії, документи дозвільного характеру










ПЕРЕЛІК АКТИВНИХ ОГОЛОШЕНЬ 

ПЕРЕЛІК АКТИВНИХ ОГОЛОШЕНЬ

Активні оголошення

АВТОРИЗОВАНІ МАЙДАНЧИКИ PROZORRO 

МАЙДАНЧИК - це частина Prozorro, через яку Замовники та Постачальники працюють в системі.

Всі дії учасників закупівель здійснюються через особистий кабінет на електронному майданчику.






ДОДАТИ ТОВАР.

КРАУДСОРСИНГ У PROZORRO.MARKET

КРАУДСОРСИНГ У PROZORRO.MARKET:

ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ 

Система електронних закупівель України Прозорро Маркет відкриває нові можливості для користувачів через впровадження краудсорсингу. Цей новий інструмент дозволяє користувачам самостійно додавати товари до системи, тим самим збагачуючи асортимент та поліпшуючи досвід закупівель.

КРАУДСОРСИНГ У PROZORRO.MARKET - ЦЕ ...

Краудсорсинг у Прозорро Маркет  - це інноваційний інструмент, який дозволяє користувачам системи самостійно розміщувати свої товари у каталозі. Це сприяє розширенню асортименту на платформі та підвищує гнучкість взаємодії між постачальниками та замовниками.

ЯК ДОДАТИ ТОВАР У PROZORRO.MARKET

Реєстрація для Краудсорсингу

Процес Додавання Товару

Після Реєстрації

ПЕРЕВАГИ КРАУДСОРСИНГУ В PROZORRO.MARKET


Завдяки краудсорсингу в Прозорро Маркет, закупівельний процес стає швидшим, простішим і ефективнішим. Розширення асортименту і підвищення якості товарів робить Маркет надійним ресурсом для замовників. Тепер, коли доступ до ринку став більш відкритим та гнучким, кожен може внести свій вклад у розвиток системи та скористатися її перевагами. Приєднуйтесь до краудсорсингу в Прозорро Маркет і станьте частиною цієї інноваційної ініціативи!






ДОДАТИ ТОВАР.

GOOGLE ФОРМА

ДЛЯ ДОДАВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ ВИ МОЖЕТЕ СКОРИСТАТИСЯ GOOGLE ФОРМОЮ

Заповнення Google-форми досить простий процес. Ось кроки, які допоможуть вам заповнити форму:

КРОК 1. Клацніть на посилання та відкрийте форму у вашому браузері.

КРОК 2. Перегляньте питання.

КРОК 3. Прокрутіть вниз. Форма має пункт «Заповнена товарами/послугами таблиця-шаблон (файл .xlsx або посилання на Google Sheets з відкритим доступом)». Відповіддю на це питання буде Заповнена таблиця-шаблон, яку можна знайти нижче у формі «Категорії у Prozorro Market, до яких можна додати нові товари».

КРОК 4. Дайте відповідь на всі питання.

КРОК 5. Коли ви будете готові, клацніть на кнопку “Відправити”. Залежно від налаштувань форми, ви можливо побачите повідомлення про успішне заповнення форми або отримаєте інші інструкції.


КАТЕГОРІЇ У PROZORRO MARKET, ДО ЯКИХ МОЖНА ДОДАТИ НОВІ ТОВАРИ: